korsbandsoperationer.blogg.se

Vägen tillbaka efter kollision i skidbacken

Pjäxjakt i Åre

Kategori: Rehab

 
 
Haft en härlig hösthelg i Åre. Tog ett tidigt flyg tillbaka i morse för att hinna i tid till jobbet. Fick lite vinterkänsla, frost, lätt snöfall, dimma, sol och blå himmel. Så fint!
Tog några rejäla PW, både för tränings skull och för att njuta av vädret.
 
 
 
Provade lite slalom pjäxor men det var ganska tomt på hyllorna fortfarande, det kommer in allt eftersom fick jag veta. Ska kolla på Alpingaraget här i Sthlm, bäst att prova noga och i god tid. Har så svåra fötter (höga vrister och tunna fötter). Det är en dålig kombo! Behöver göra specialsulor för jag har dåliga trampdynor utan "fluffkuddar" samt en häl som inte vill sitta fast i pjäxan. Har haft bra gjutna sulor i mina nuvarande men nu har de gjort sitt, så slitna!
 
 
 
 
 
 
Packade in lilla växten i bubbelplast, liggunderlag och säckväv , hoppas den överlever hela vintern! Den ser julig ut med de röda spännbanden 👍
Ljusslingor kom upp, lite väl tidigt men vi passade på. Det är så mörkt på fjället när kvällen kommer, nu ser det lite trevligare ut! Vi var nog först i år 😀 Rekord i att vara tidigt ute tror jag!
 
Fått en skum svullnad på nedre delen av halsen, vid vänster nyckelben, det kom i natt. Ser skumt ut, som en svullen lymfkörtel, gör inte så ont, mest obehagligt och olustigt. Jag är lite hes och har småont i halsen, känns tjockt liksom. Har ingen feber, men känner mig ändå orolig. Har fått läkartid till imorgon, bra att kolla...eller hur!
 
 
God natt alla 💕
Kommentera inlägget här: