korsbandsoperationer.blogg.se

Vägen tillbaka efter kollision i skidbacken

Snart skidpreimär

Kategori: Rehab

Hej alla, vill bara säga att nästa helg händer det! Då ska jag äntligen prova att åka igen. Vill och längtar men en del av mig känner sig lite ängslig. Tänk om knäna inte funkar? De ska ju göra det men ändå.. Tänk om det gör ont eller att de inte är som innan olyckan?? Det sitter nog mest i huvudet, jag ska inte tänka så mycket... Klart det går bra, det måste gå bra!!! Eller hur 😀 nu i jan-17 är det 2 år sedan smällen, den 20 augusti var det 1 år sedan op. av vänster knä och just nu är det 18 månader sedan höger knä fick nytt korsband. Det fick jag 8 maj 2015. All känsel är inte tillbaka i något av knäna och ibland känns de stela men annars funkar vardagen. Gör ont att stå på knä på hårt underlag men det kan jag ju undvika.
 
Så här såg vi ut igårkväll, maken och jag. Det var 45-års fest på gång, maskeradtema "Oj jag har visst gått fel" Vi skulle på operan var det tänkt. Hade tänkt ha afterski look men alla skidkläder är uppe i stugan. Det här blev ändå lite roligare.
 
 
Mellan jobb och alla träningspass målar jag jättemycket! Mitt senaste alster "Diva" är nu klart! Hon får hänga med på utställningen i vår, det passar henne!
 
 
Nästa helg kommer en ny uppdatering, då från skidbacken 🎿❄️😊 Tjohoo 
Kommentera inlägget här: