korsbandsoperationer.blogg.se

Vägen tillbaka efter kollision i skidbacken

Branta backar

Kategori: Rehab

Hej igen alla som läser om min väg tillbaka till skidbackarna med nya starka korsband i båda knäna. Jag är klar med min rehab sedan ca en månad tillbaka, nu är det underhållsträning som gäller. Låter som underhållning och det kan man inte kalla det direkt. Jag väntar nu på skidssäsongen 2016/17. Först ska jag njuta av sommaren med lite vandring och paddling. Fick en försmak av det i helgen när vi var i Åre och fixade lite på stugan, träffade kompisar och bara njöt av det fina vädret. 
 
Här kommer lite fina bilder 💛💙 Gick nerför och sedan uppför en väldigt brant backe, det hade aldrig gått utan nya korsband. Benen skulle vikt sig men nu gick det utmärkt. Tog stöd mot några björkar!
 
 
Många fina björkar här längs Brattlandsströmmen.
 
 
 
 
 
Storfiskaren, det blev nästan flera stora Öringar 😜
 
 
Vårt mysiga krypin, vy från grannarnas altan. Där bjöds det på middag! Gott gott...
 
 
En liten Aperol i kvällssolen på altanen satt fint 👍
 
 
Kan såga bort vassa trädstammar nu när jag är stark och stabil, check på den 👍 Jobbigt iofs men bra att kunna!
 
Här nedan satt vi och åt frukost varje morgon, där är det lä och solen värmer skönt... Åh vad jag längtar upp igen... Där hinner vi både återhämta oss och träffa kompisar, mysigt! Oljat in altaner och planterat blommor, alltid lite jobb där också.  Men det är så mycket enklare nu när jag är återställd.
 
 
Nu är det sovdags, mycket jobb som ska hinnas med.... och träning såklart! Full fart mot skidsäsongen 😜
 
 
Kommentera inlägget här: